Page 1 of 1

mi EZcast M2 Nuevo, no actualiza al ultimo Upgrate

Posted: Fri Aug 18, 2017 2:09 am
by Samuel González
Hola Amigos,

Tengo 50 Ezcast modelo M2, desde este mes comencé a actualizar y solo se actualiza una vez y dice ultimo firmware,
No se puede obtener el ultimo firmware 15474004,

por favor ayúdenme!

Re: mi EZcast M2 Nuevo, no actualiza al ultimo Upgrate

Posted: Tue Aug 22, 2017 7:59 pm
by MissEZCast
Sorry for the inconvenience.
Would you please try to upgrade one of your dongles via 3G/4G data and see whether it's the same result?
Thanks for your help.

Re: mi EZcast M2 Nuevo, no actualiza al ultimo Upgrate

Posted: Fri Sep 08, 2017 8:11 pm
by Samuel González
I'll try this weekend and tell you.

Re: mi EZcast M2 Nuevo, no actualiza al ultimo Upgrate

Posted: Mon Sep 11, 2017 11:42 am
by MissEZCast
Dear Samuel,

Thanks for your help and how is the dongle working now?
Thanks.

Re: mi EZcast M2 Nuevo, no actualiza al ultimo Upgrate

Posted: Tue Dec 25, 2018 5:20 am
by brandon herrera
Yo necesito ayuda ya que busca actualización pero me pide:
¡El firmware está listo! ¡Presiona el botón para confirmar la actualización!

Y no sé qué Botton apretar ya que no tiene más que uno para cambiar de modo ayuda gracias :?:

Re: mi EZcast M2 Nuevo, no actualiza al ultimo Upgrate

Posted: Wed Dec 26, 2018 10:07 am
by MissEZCast
brandon herrera wrote:Yo necesito ayuda ya que busca actualización pero me pide:
¡El firmware está listo! ¡Presiona el botón para confirmar la actualización!

Y no sé qué Botton apretar ya que no tiene más que uno para cambiar de modo ayuda gracias :?:

Sorry for the inconvenience.
For providing you better customer services,please specify the information to support@ezcast.com for us:
Dongle’s SSID: EZCast-12345678, for example (or photo the bootup image for us)
Functions: EZCast(Photo, Camera, Video, Web, ……), Airplay, Miracast or DLNA
EZCast OS: Android, iOS, Windows, Windows Phone, Mac, or ChromeOS App
Symptom: Fail to install, App crash, Fail to stream, Fail to mirror……

Thanks for your understanding and help.
Regards,
EZCast service center